Passageraren skällde på damen i incheckningen. Hur hon löste det? Jag skrattar så att tårarna rinner!

Ett fullbokat flyg ställdes in på flygplatsen.

kfdkf4

En ensam värdinna för flygbolaget tog själv hand om en lång kö av resenärer som väntade på att få boka om sina flyg. Plötsligt trycker en arg passagerare sig fram genom folkmassan fram till servicedisken. Han slänger ner sin biljett på disken och säger:

”Jag MÅSTE komma med nästa flyg och det måste vara FÖRSTA KLASS.”

”Jag är ledsen, jag hjälper dig mer än gärna, men jag måste hjälpa de andra här först. Sen kan vi hitta en lösning tillsammans”, svarade flygvärdinnan vänligt.

Den arge passageraren verkade inte så övertygad. Han frågade högljutt, så att alla resenärer bakom honom kunde höra: ”HAR DU EN ANING OM VEM JAG ÄR?”

Utan att tveka, drog värdinnan nätt på smilbanden och greppade tag i utropsmikrofonen:

”Kan jag vänligen be om er uppmärksamhet”, började hon medan hennes röst ekande ut genom hela terminalen, ”Vi har en resenär här vid gate 14, SOM INTE VET VEM HAN ÄR. Om någon kan hjälpa oss ta reda på hans identitet, vänligen kom till gate 14.”

Samtidigt som människorna bakom honom i kön började skratta hysteriskt, blängde han vansinnigt på henne och svor ”Dra åt helvete!”

Utan att blinka, log hon och sa, ”Jag är ledsen, men det får också vänta.”

Livet handlar inte om att överleva stormen utan att lära sig dansa i regnet

Dela gärna vidare så att fler kan få sig ett gott skratt!

Dela på Facebook